Obchodní podmínky
Vložte svůj text...
OBCHODNÍ PODMÍNKY
I. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1. Tyto obchodní podmínkyobsahují popis a specifikaci smluvního vztahu mezi organizátorem seznamovacích akcí, kterým je spol. Monika Moravcová s.r.o., IČ: 03531252, se sídlem Cihelní 3199/75a, Moravská Ostrava, 702 00, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, , spisová značka C 60396 (dále jen "organizátor"), a fyzickými osobami jakožto účastníky seznamovacích akcí (dále jen "účastník"). Obchodní podmínky dále upravují práva a povinnosti smluvních stran při využívání webových stránek organizátora a další související právní vztahy.
2. Seznamovací akce jsou organizátorem nabízeny prostřednictvím internetového portálu, provozovaného na adrese www.sancelasce.cz (dále jen "webové stránky") prostřednictvím webového rozhraní.
3. Tyto obchodní podmínky upravují v souladu s ustanovením § 1751 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "občanský zákoník"), vzájemná práva a povinnosti mezi organizátorem a účastníkem, vzniklé v souvislosti nebo vyplývající z nabídky a následného konání seznamovacích akcí prostřednictvím webových stránek organizátora.
4. Veškeré smluvní vztahy mezi organizátorem a účastníkem se řídí těmito obchodními podmínkami a vztahy jimi neupravené českým právním řádem, zejména občanským zákoníkem, a je-li smluvní stranou spotřebitel, pak také zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
II. PODMÍNKY, REZERVACE A PLATBA ÚČASTI NA AKCI
1. Nabídka seznamovacích akcí uvedená na webových stránkách organizátora je určena výhradně pro účastníky, kteří jsou zletilí, tj. dosáhli věku 18 let, jsou plně svéprávní a způsobilí k právnímu jednání. Nabídka seznamovacích akcí není určena pro právnické osoby.
2. Účastník ručí za správnost údajů, které uvedl v rezervaci. Organizátor neručí za správnost údajů uvedených účastníkem. Organizátor účastníkem uvedené údaje neověřuje, nenese za ně žádnou odpovědnost, jakož ani za důsledky, které nepravdivé informace mohou mít na průběh seznamovací akce.
3. Organizátor si vyhrazuje právo odmítnout účast účastníka na jím pořádané seznamovací akci, a to i bez udání důvodu. Organizátor si také vyhrazuje právo odmítnout účast účastníka v případech, kdy se na minulých seznamovacích akcích choval nevhodně nebo odešel v průběhu seznamovací akce.
4. Organizátor nepřebírá odpovědnost účastníka za jeho jednání v souvislosti s konáním seznamovací akce ani mimo seznamovací akci. Účastník se zavazuje uhradit organizátorovi škodu, která vznikla jeho zaviněním.
5. S ohledem na povahu seznamovací akce organizátor neodpovídá za to, že účast na seznamovací akci přinese účastníkovi jím očekávaný prožitek či nalezení vhodné osoby k navázání vzájemného a očekávaného vztahu.
6. Podmínkou účasti na seznamovací akci je zaplacení vstupního poplatku, pravdivé a správné vyplnění registračního formuláře a obdržení potvrzujícího e-mailu od organizátora seznamovací akce.
7. Přihlášení účastníka a rezervace jeho účasti na seznamovací akci probíhá na webových stránkách organizátora. Přihlášení proběhne po vyplnění všech povinných údajů a zaškrtnutí souhlasu s obchodními podmínkami, čímž účastník vyjadřuje svůj souhlas s obchodními podmínkami a zavazuje se je dodržet. Podmínkou pro přihlášení a účast na seznamovací akci je také souhlas účastníka s podmínkami ochrany osobních údajů a souhlas se zpracováním osobních údajů. Přihlášení je dokončeno zaplacením účastnického poplatku na účet č. 107-8882730297, vedený u KB. Při placení poplatku je nezbytné uvést variabilní symbol, který účastník obdrží v potvrzujícím e-mailu po dokončení rezervace.
8. Účastník je povinen provést platbu tak, aby byla platba připsána nejpozději do 3 pracovních dnů po rezervaci na seznamovací akci na účet organizátora. Pokud tak účastník neučiní, bude ze seznamovací akce vyřazen a jeho rezervace bude zrušena. Uhrazením platby na účet organizátora vzniká mezi přihlášeným účastníkem a organizátorem seznamovací akce smluvní vztah. Předmětem tohoto smluvního vztahu je právo účastníka na účast na seznamovací akci v termínu, který byl ze strany organizátora potvrzen.
9. Webové stránky obsahují seznam nabízených seznamovacích akcí, a to zejména včetně uvedení cen za účast na jednotlivé seznamovací akci, místo a čas konání seznamovací akce, podmínky pro účast na seznamovací akci, minimální počet osob nezbytný k tomu, aby se seznamovací akce uskutečnila, maximální počet osob, náplň seznamovací akce a další možné služby k seznamovací akci poskytované.
III. ZRUŠENÍ ÚČASTI
1. Účastník má právo zrušit svou účast na seznamovací akci. Jestliže účastník zruší účast do 14 kalendářních dnů před konáním seznamovací akce, má právo na vrácení zaplaceného účastnického poplatku v plné výši. Při zrušení 13 až 8 dnů před konáním seznamovací akce má účastník právo na vrácení 50 % zaplaceného účastnického poplatku. Při zrušení účasti méně než 8 dnů před konáním seznamovací akce nemá účastník nárok na vrácení zaplaceného účastnického poplatku.
2. Organizátor si vyhrazuje právo zrušit konání seznamovací akce. Organizátor může zrušit seznamovací akci v případě, že se nenaplní minimální požadovaná kapacita seznamovací akce, nebo v jiných výjimečných případech, jako je například nedodržení smluvních podmínek ze strany pronajímatele prostor či v jiných nepředvídatelných situacích. V takovém případě má účastník právo na vrácení zaplaceného účastnického poplatku v plné výši. Organizátor může nabídnoutpřesun rezervace účastníka na jiný termín, tuto nabídku však není účastník povinen využít. Zrušením seznamovací akce nevzniká účastníkovi nárok na náhradu jakékoliv újmy vzniklé v souvislosti s nekonáním seznamovací akce.
IV. PRŮBĚH SEZNAMOVACÍ AKCE
1. Na začátku seznamovací akce obdrží všichni účastníci formulář, do kterého v průběhu večera označí osobu či osoby, na které mají zájem získat kontakt.
2. Účastníci se zavazují, že se během konání seznamovací akce budou k ostatním účastníkům chovat slušně a s respektem. Účastníci jsou dále povinni řídit se během seznamovací akce pokyny organizátora nebo moderátora akce. Nevhodné je zejména používání hrubých a sprostých slov, sexuálních návrhů, pokřiků na ostatní účastníky nebo jiné chování, které pohoršuje ostatní. Účastník se zavazuje, že se výše popsanému chování vyvaruje. V průběhu seznamovací akce si účastníci nesdělují kontaktní informace. Účastník seznamovací akce musí být schopen se bez problému a obtíží dorozumět s ostatními účastníky v českém nebo slovenském jazyce (případně v anglickém jazyce, pokud se bude jednat o takto označenou seznamovací akci). Na seznamovací akci nemají účastníci povoleno pořizovat jakýkoliv fotografický, video nebo audio materiál zachycující průběh seznamovací akce a její jednotlivé účastníky. Vyhrazený prostor, kde seznamovací akce probíhá, je v průběhu seznamovací akce určen pouze pro registrované účastníky. Účastníci mají na seznamovací akci povinnost dodržovat hygienická doporučení a nařízení krajské hygienické stanice a ministerstva zdravotnictví. V případě porušení výše uvedených podmínek má organizátor nebo moderátor seznamovací akce právo vykázat účastníka z místa konání seznamovací akce.
3. Organizátor si vyhrazuje právo nevpustit do místa konání seznamovací akce účastníka, který je zjevně pod vlivem alkoholu nebo jiných návykových látek.
4. Na konci seznamovací akce odevzdají účastníci organizátorovi nebo moderátorovi vyplněný formulář, ve kterém zvolí osoby, s kterými mají zájem se setkat. Organizátor nebo moderátor po skončení seznamovací akce předá e-mailový nebo telefonický kontakt (dle volby účastníka), který mu byl účastníkem poskytnut při vytváření rezervace, těm účastníkům, kteří o to shodně projeví zájem. Organizátor akce negarantuje účastníkovi, že během seznamovací akce pozná vhodný protějšek. V případě, že účastník nebude mít po konci seznamovací akce shodu s jiným účastníkem, tj. žádný z ostatních účastníků nebude mít zájem o kontaktní údaje tohoto účastníka, má účastník právo zúčastnit se další seznamovací akce zdarma v termínu dle svého výběru (lze využít pouze jednou).
V. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ, OCHRANA SOUKROMÍ (GDPR)
1. Ochrana osobních údajů fyzických osob vyplývá ze zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "zákon o zpracování osobních údajů"), a Nařízení (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen "GDPR").
2. S ohledem na právní předpisy, uvedené v odstavci 1. tohoto článku obchodních podmínek, vypracoval organizátor tyto zásady pro nakládání s osobními údaji účastníků.
3. Zásady o zpracování osobních údajů poskytují informace o tom, jaké osobní údaje jsou o fyzických osobách zpracovávány při poskytování služeb organizátora, k jakým účelům a jak dlouho organizátor tyto osobní údaje v souladu s platnými právními předpisy zpracovává, komu a z jakého důvodu je může předat, a rovněž informují o tom, jaká práva fyzickým osobám v souvislosti se zpracováním jejich osobních údajů náleží. Tyto zásady jsou vydány v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady EU 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 (GDPR).
4. Účastníkem se rozumí fyzická osoba, která na webových stránkách organizátora provedla rezervaci nebo poskytla své osobní údaje pro jiné účely, například pro odběr novinek. Organizátor požaduje jen nezbytné osobní údaje, které slouží pro účely služeb, které poskytuje. Každý, kdo na webových stránkách organizátora provedl rezervaci, nebo poskytnul osobní údaje pro jiné účely, může kdykoli zažádat e-mailem o vymazání svých osobních údajůnebo zrušení odběru novinek.
Zpracovávané osobní údaje
Účastník souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů organizátorem:
• jméno a příjmení,
• telefon,
• e-mail,
• pohlaví,
• sexuální orientace,
• věk,
• údaj o ceně,
• bankovní spojení,
• datum a čas provedení rezervace,
• oblíbené zájmy
(dále jen "osobní údaje"),a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Tyto osobní údaje jsou nutné ke zpracování rezervace, tzn. plnění smlouvy. Odesláním formuláře/rezervace účastník souhlasí s poskytnutím svých osobních údajů třetím stranám, které poskytují marketingové služby. Vytvořením rezervace je každému účastníkovi přidělen variabilní symbol, který je také číslem rezervace a slouží pro identifikaci platby.
Účastník má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Účastník prohlašuje, že byl poučen o tom, že osobní údaje je možno na základě písemné žádosti (e-mailem) účastníka odstranit z databáze. Osobní údaje účastníka jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Osobní údaje účastníka organizátor nepředává žádné další osobě. Výjimku představuje poskytnutí účastníkova e-mailu nebo telefonního čísla osobě, kterou účastník sám zvolí v tištěném formuláři vyplněném na seznamovací akci a současně měl s touto osobou vzájemnou shodu. Předání osobního kontaktu (e-mail nebo telefonní číslo) je podstatou poskytované služby. Zpracováváme tedy rovněž volbu účastníka odevzdanou při seznamovací akci (volbu s kým se chcete seznámit).
Účastník potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů. Účastník prohlašuje, že byl poučen o tom, že souhlas se zpracováním osobních údajů může ve vztahu k organizátorovi odvolat písemným oznámením doručeným na e-mailovou adresu organizátoraXXX.
Účastník souhlasí se zasíláním obchodních sdělení a informací souvisejících se službami organizátora na e-mailovou adresu účastníka. V případě, že účastník souhlasil s fotografií, aniž by požadoval rozmazání na fotografii, může být použita za účelem propagace, především na webových stránkách a Facebooku organizátora. Pokud se s námi účastník podělí o recenzi, má organizátor právo ji anonymně zveřejnit.
Doba zpracování osobních údajů
Organizátor zpracovává a uchovává osobní údaje účastníků na dobu neurčitou.
Právo na vymazání osobních údajů
Účastník má právo na vymazání svých osobních údajů, a to i bez uvedení důvodu. Účastník má také právo požádat o stažení fotografie či fotografií, s jejichž zveřejněním dal dříve souhlas.
Využívání souborů cookies
Webové stránky XXXXXX využívají soubory cookies. Cookie je krátký textový soubor, který navštívená webová stránka odešle do prohlížeče. Umožňuje webu zaznamenat informace o vaší návštěvě, například preferencích a další nastavení. Příští návštěva stránek tak může být snazší a produktivnější. Soubory cookies jsou důležité. Bez nich by procházení webu bylo mnohem složitější. Technické, funkční i analytické cookies pomáhají lepší funkčnosti a používání zákazníkům.
VI. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
1. Organizátor si vyhrazuje právo měnit obchodní podmínky, a to i bez předchozího upozornění s okamžitou účinností. Účastníci jsou povinni seznámit se před účastí na seznamovací akci s aktuální podobou obchodních podmínek. Organizátor neručí za to, že místo konání seznamovací akce je bezbariérové. Organizátor má právo na seznamovacích akcích fotit nebo pořizovat videozáznam, a to za účelem další propagace.
2. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem na adrese Gorazdova 1969/24, 120 00 Praha 2, IČ: 00020869, internetová adresa:https://coi.gov.cz/informace-o-adr.
3. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem na adrese Gorazdova 1969/24, 120 00 Praha 2, internetová adresa: https://evropskyspotrebitel.gov.cz, je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
4. Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od XX.XX.XXXX.
